20.04.2020 Rimini - Jurnal

In Italia exista o expresie-proverb : "Piove, governo ladro" ce s-ar traduce in "Ploua, guvern de hoti". Nu stiu daca se aplica si guvernului de acum, dar vorbele astea deriva din intelepciunea populara si un sambure de adevar or avea. Eu ma simt jefuita de libertate. Dar nu e vina guvernului...

Astazi am experimentat conditia batranilor singuri de la tara, asa cum imi aduceam eu aminte din copilaria mea. Am iesit in fata casei in plin centru din Rimini, si m-am oprit pe prag. Nu puteam sa merg mai departe pentru ca nu aveam declaratia cu mine. Stateam acolo, uitandu-ma in susul si in josul strazii, dar nici tipenie de om.

in susul strazii mele

in josul strazii mele

Aveam chef sa intalnesc pe cineva, sa-l intreb "no ma, tu de-al cui esti? Unde meri?" (cat de mult imi place cum se vorbeste la noi, la tara, in Ardeal). Noroc ca nu a venit nimeni. Oricum as fi avut scuza izolamentului.

Se pare ca masurile restrictive aplicate in Italia de mai mult de 6 saptamani incep sa produca efecte. Astazi, pentru prima data, s-a inregistrat un numar de pozitivi coronavirus inferior fata de cel de ieri (2.256).
Stam acasa, dar poate ca nu pentru mult timp.

#coronavirusItalia #pandemia #stamacasa

Nessun commento: