02.05.2020 Rimini - Jurnal

Astazi am realizat cu disperare ca, purtand masca, nu o sa mai pot surade copiilor, pisicilor, cainilor pe strada. Adica o pot face, dar ei nu ma vad. 

Dar asta nu e nimic. Cum o sa inteleg daca o persoana minte, daca e sarcastica sau daca are ceva de ascuns, fara sa-i vad expresia faciala?
Nu, nu am experienta necesara pt a-mi da seama privind o persoana in ochi. Chiar daca sunt oglinda sufletului, fara restul mimicii, ochii nu imi spun mare lucru.
Va trebui sa ma exersez pe aspectul asta, in curand ne vom vedea doar ochii. Sincera sa fiu reusesc cu dificultate sa identific o persoana care are masca. Cine stie cate persoane nu am salutat pentru ca nu le-am recunoscut.
Dar telecamerele de supraveghere? Ce rol mai au daca toti purtam masca? 



Intrebari intr-o sambata oarecare in izolament...poate ca am stat prea mult la soare? Pe terasa mea, unde altundeva?...
#intrebaresiraspuns #coronavirusItalia #masca

Nessun commento: