30.04.2020 Rimini - Jurnal

"Cu masca, fara masca", daca nu ma insel, era titlul unei emisiuni pe vremea lui Ceausescu. Mi-am adus aminte de ea astazi, luptand cu masca chirurgicala pe care trebuie sa o port cand ies din casa. Este obligatorie doar in spatiile inchise, dar, daca nu o port si afara, simt toate privirile asupra mea. 

Am incercat initial cu masca "altruista". Cand e cald si incep sa transpir imi vine sa lesin cu ea pe fata. Acum mi-am cumparat cateva din alea "egoiste" cu valva si respir mai bine. Oricum, la pas accelerat si cu caldura, e greu de suportat.



Ma intreb cum o sa facem la vara, cand la Rimini vor fi 33°C si o umezeala de ti se lipesc hainele pe tine. 

Dar bietii copilasi cum vor fi convinsi sa tina masca pe fata?
Dupa generatia noastra, a copiilor cu cheia la gat, o sa apara generatia copiilor cu masca.
Preferam cheia, sincera sa fiu.


#coronavirusItalia #masca #rimini

Nessun commento: