10.05.2020 Rimini - Jurnal

Questi giorni mi sento un po' stanca (oggi ho camminato per 7 chilometri e ho passato il pomeriggio al computer).

Ho rivisto di nuovo il mare. Amo il suo profumo salato e la sua dolce voce. Non ho fatto la passeggiata in spiaggia perché è vietato. Si può, però, andare a nuotare o uscire in barca.

La gente inizia ad abituarsi a indossare la mascherina. Per quanto mi riguarda, quando "corro" me la tolgo, fa troppo caldo e sento che mi manca l'ossigeno. Se incontro altre persone, la metto subito.
Ho visto, però, anche concittadini che prendono molto sul serio questa cosa di "mascherarsi".
Mi auguro che la gentile signorina nella foto sia riuscita a tenere lontano il coronavirus, di sicuro non è successo la stessa cosa con i nostri sguardi divertiti.
 


Zilele astea sunt un pic obosita (azi am parcurs 7km pe jos cu ritm sustinut iar dupa-masa mi-am petrecut-o la computer). 

Evident, am avut o noua intalnire cu marea. Ador parfumul ei sarat si glasul sau linistit. Nu m-am putut plimba pe plaja pentru ca e inca interzis. In schimb se poate practica inotul in mare si e permisa navigatia.

Incet incet, lumea incepe sa se obisnuiasca cu masca. Eu cand "alerg" mi-o dau jos, e imposibil de purtat din cauza caldurii si a lipsei de oxigen. Daca intalnesc alte persoane mi-o pun repede pe fata. 
Sunt si personaje care iau prea in serios "mascatul". 
Sper ca domnisoara din fotografie sa fi reusit sa tina departe virusul, nu acelasi lucru s-a intamplat cu privirile noastre.

Nessun commento: