29.04.2020 Rimini - Jurnal

Ador primavara si, chiar daca anul asta am fost blocata in casa, m-am putut, oricum, bucura de ea.
Fericirea de a vedea copacii infloriti in drum spre piata sau de a reintalni familia de pescarusii care isi face cuibul in fiecare an pe un acoperis aproape de mine sau bucuria revederii randunelelor parca a fost mai intensa anul asta.



Am avut ocazia sa ascult cu atentie glasul naturii, sa observ schimbarile ei, sa simt miresme indepartate.
Azi dimineata am gasit prima buburuza printre plantele mele, sper sa ne aduca noroc tuturor.
Faza 2 a epidemiei in Italia este tot mai aproape, un pic imi este teama ca lumea o va intelege ca o "evadare" totala. Distantierea sociala este inca esentiala pentru a opri raspandirea virusului si a nu fi nevoiti sa ne intoarcem in izolare ca si pana acum.

Nessun commento: