04.05.2020 Rimini - Jurnal

Faza 2

Am asteptat ziua asta cu un pic de teama, dar si cu nerabdare.
Regulile de lockdown in Italia au devenit un pic mai blande. Astazi au reluat munca mai mult de 4 milioane de persoane, respectand masuri de precautie importante precum: distanta interpersonala, masurarea temperaturii la intrarea in fabrici, masca obligatorie in locurile publice inchise.
S-au deschis barurile, dar pot face doar serviciu de take away. 

Spre surprinderea mea, orasul nu a fost luat cu asalt. Cei care au iesit sa faca un pic de activitate sportiva mi s-au parut foarte disciplinati. Majoritatea purtau masca, chiar si in parc unde nu e obligatoriu purtatea ei daca se pot respecta doi metri de distanta.

Eu am iesit in jurul orei 17, cu declaratia in rucksack, cu masca si gel dezinfectant.
Imi era asa de dor de verde...deci plimbare rapida in parc.

▪︎ Cel mai frumos lucru pe care l-am vazut: parcul inverzit imbratisat de soare si un baietel care mi-a zambit.

▪︎ Cel mai urat lucru pe care l-am vazut: locurile de joaca ale copiilor in parc transenate si interzise utilizarii.



▪︎ Cel mai hazliu lucru care mi s-a intamplat: ocolind pe o carare sa nu intalnesc politia, dau nas in nas cu o alta patrula de politisti. Noroc cu un caine care se plimba pe langa mine. M-am prefacut ca era al meu si cu nonsalanta am luat-o pe o alta carare.


▪︎ Cel mai romantic episod: doi adolescenti intr-o poienita.



▪︎ Cel mai optimist moment: o batranica in parc care se catarase pe o platforma legata de un copac (destinata copiilor) fredonand o melodie si balansandu-si picioarele obosite.




Mi se pare ca lumea e destul de atenta si ca a inteles ca totul depinde de noi sa iesim cu bine din epidemia asta.
#lockdownItalia #coronavirusItalia #rimini #fase2Italia

Nessun commento: