04.04.2020 Rimini - Jurnal





SENZATIONAL

Astazi am gasit masti chirurgicale la farmacie! Dar mai senzational a fost pretul lor: 2,3 euro bucata!!!
Am ascultat sfatul domnului farmacist si am luat doar cateva, pentru ca, spunea dumnealui, se pot refolosi. E indeajuns ca, dupa folosinta, se se puna la soare si se pot purta din nou.

Subiectul mastilor chirurgicale e destul de fierbinte zilele astea. Tot mai multi recomanda purtarea lor, in unele orase au devenit obligatorii in supermarketuri. La Rimini sunt obligatorii doar manusile de unica folosinta, puse la dispozitia clientilor la intrarea in supermarketuri.



Zile pline de soare, din terasa mea se vad muntii in departare si mie imi este dor de batut coclaurii...
Uneori ma gandesc cat este de greu de suportat totul. Buletinul Protectiei Civile din fiecare seara, insa, imi aminteste ca situatia este inca dificila si ca, pentru moment, pot doar sa visez la munti, mari, teatre, expozitii...m-as multumi si cu un parc, dar e inchis.

Cum spunea Noa in seara asta in concertul sau on line organizat pentru a strange fonduri in favoarea spitalului din Bergamo, "Life is beautiful!"

Stati acasa!

#coronavirusItalia #covid19Italia #stamacasa #lifeisbeautiful

Nessun commento: