17.04.2020 Rimini - Jurnal

Unde a disparut vocea metalica care ne cerea sa stam acasa, ne avertiza ca se fac controale si ca cei care nu respecta regulile vor fi pedepsiti? De un pic de timp nu o mai aud...imi provoca fiorul ala placut pe sirea spinarii. Acum ne sperie cu droni, cu elicoptere (uneori mi se pare ca traiesc in Apocalypse Now).

Numerele si modul in care se dau informatiile legate de difuzarea virusului ma pasioneaza mult in ultima vreme. Sunt o fire incapatanata si vreau sa inteleg tot (pe cat cu putinta). Cred mult in puterea cuvintelor. Am avut multe discutii pe tema asta, iar in cele din urma am ajuns la concluzia ca e o mare diferenta intre date si modul in care se interpreteaza si devin informatie.
Oricum, astazi in Italia s-au inregistrat 3.493 noi pozitivi coronavirus, 2.042 s-au vindecat, iar 525 au decedat.
Nu cred ca situatia e buna si ma mir ca in Lombardia se gandesc sa redeschida activitatile in curand.

E Vinerea Mare in Romania. Imi amintesc de solemnitatea acestei zile, de ritualul ocolirii bisericii cu lumanari in mana si rugaciuni.
Anul asta sa incercam sa traim aceste celebrari in interiorul propriei noastre fiinte. Nu putem anula sacrificiile facute pana acum.


Sa ne amintim ca zilele astea sarbatorim un sacrificiu.
Va doresc un Paste Fericit acasa si in inima voastra!

#coronavirusItalia #pasteortodox #paste2020

Nessun commento: