18.04.2020 Rimini -Jurnal

Nu imi amintesc la a cata sambata in izolament am ajuns. Mi-am petrecut-o bucurandu-ma de soare, de muzica, de ciripitul pasarilor, de compania pisicilor si a chitarei lui Francesco si de frumusetea florilor (azi am adoptat alte doua plante).


In seara asta urmaresc pe youtube initiativa numita One World Together at Home. E incredibil faptul ca o lume intreaga trece prin aceeasi experienta a lockdown-ului cauzat de virusul corona. Aceleasi eforturi si sacrificii, aceleasi sperante, aceleasi temeri, aceleasi sentimente de disperare si neputinta, aceeasi recunostinta pentru cei ce isi risca viata pentru a salva vieti (asa-numitii "essential workers").
E incredibil ca un virus a reusit sa ne uneasca in sfarsit pe toti si sa descoperim ca suntem toti la fel de vulnerabili.
Uniti chiar daca suntem departe, cu speranta de a ne imbratisa curand.

Stam acasa! Intr-o zi o sa fim mandrii sa putem spune ca si Annie Lennox:
"I saved the world today".

In foto: cel care ma suporta in fiecare zi. Grazie Francesco!

#coronavirusItalia #togetherathome #pandemia

Nessun commento: