27.04.2020 Rimini - Jurnal

Nu am putut rezista, desi mi-am propus sa nu ies din casa pana joi. Dar azi au deschis librariile la Rimini dupa o gramada de timp, asa ca am evadat in lumea cartilor. Imi era dor de mirosul de hartie tiparita din librarie.
Leila aproba Murakami

La intrare erau manusi de unica folosinta, iar daca nu aveai o masca, libraria ti-o furniza gratis.

Astazi se discuta mult de decretul care va intra in vigoare in 4 mai, prezentat ieri seara de premierul Conte. In regiunea noastra a fost criticat mult pentru ca in sectorul turismului nu sunt inca indicatii precise.

Se pare ca suntem pe strada cea buna in privinta controlului epidemiei, desi numerele sunt inca destul de mari. Astazi s-au inregistrat 1.739 noi pozitivi, au ramas in terapia intensiva 1.956 persoane, iar 333 au decedat. In ultimele 24 de ore au fost efectuate 32.003 teste covid19.
Regiunile cele mai afectate sunt Lombardia, Emilia-Romagna (regiunea noastra) si Piemonte.

Citandul pe premierul Conte, daca iubesti Italia, mentine distanta!


#coronavirusItalia #pandemia #lockdownItalia

Nessun commento: