10.04.2020 Rimini - Jurnal

Astazi am fost oprita, interogata si eliberata de catre cei de cei doi politisti ce stau, de obicei, sub casa mea.
M-am pregatit cu atentie pentru aceasta experienta, cu declaratie si cu sotul meu pe terasa gata sa-mi faca o poza de sus in timpul controlului. Cobor si nu-i mai gasesc in strada. Asa ca ma indrept dezamagita spre brutarie unde, surprize surprize, dau peste cei doi politisti...si nu era nimeni sa imortaleze acest moment.

Protectia civila si alte asociatii de voluntari au inceput distribuirea gratuita de masti chirurgicale la Rimini. In primul rand au dreptul la aceste masti cei cu varsta de peste 65 de ani. Serviciul anagrafic al Primariei din Rimini a intocmit liste cu aceste persoane, iar voluntarii le consemneaza acasa, sunand la porti si lasandu-le in cutia postala pentru a evita orice contact.

Se pare ca vom ramane acasa pana pe 3 mai, dupa care vom mai vedea...

Francesco si-a pregatit costumatia anti coronavirus. Va place?

Nessun commento: