24.04.2020 Rimini - Jurnal

Eu am impresia ca lumea a inceput sa se relaxeze un pic prea mult in privinta restrictiilor coronavirus.
Rimini e invadat de persoane, unii cu scuza cumparaturilor, altii cu copiii care nu mai au rabdare sa stea in casa, multi batrani la plimbare.
La alimentara si la piata lumea nu mai prea tine cont de distante.
E putina politie in comparatie cu zilele trecute.
Daca pana acum se auzeau doar pasarile de pe terasa mea, azi a ajuns pana in centrul orasulul zgomotul facut de masini in autostrada. Semn ca e trafic si ca lumea nu mai respecta lockdown-ul.

In ultimele zile se vorbeste de faza a doua incepand din 4 mai. Intr-adevar situatia e mai buna, terapiile intensive s-au mai eliberat, dar inca sunt multi contagiati (astazi 3.021 in plus) si multe victime (420). Am trait o perioada oribila de izolament pe care nu mai vreau sa o retraiesc si sper ca eforturile pe care le-am facut pana acum sa nu fie zadarnice.
Se pare ca va trebui sa invatam sa convietuim cu virusul asta, respectand in continuare regulile distantierii sociale.

Anakin, pisicul meu negru, implineste astazi 15 ani.

Anakin

El mi-a sadit in inima samanta iubirii pentru lumea pisicilor. Sper sa te putem sarbatori multi ani de acum inainte, dragul meu jedi!

Nessun commento: