11.04.2020 Rimini - Jurnal

Multumim regiunii noastre, Emilia- Romagna, pentru mastile chirurgicale distribuite gratis, zilele astea, la Rimini. Au participat la distribuirea lor diverse asociatii de voluntari.

Eu am avut placuta surpriza de a primi una astazi, cand eram la piata.



In drum spre casa, i-am salutat pe Marco si Isabella (cumnatii mei) si micutii lor pe care nu-i vedeam de o luna (cu exceptia materialului fotografic si video distribuit pe facebook). Evident, respectand restrictiile, ei la o fereastra a casei lor, eu in strada. Ce timpuri ciudate...

Maine e Pastele catolic pe care il vom sarbatori, evident, acasa. Credinciosii vor putea urmari celebrarile religioase in streaming pt ca e interzisa participarea persoanelor la slujbe. S-a anuntat o intensificare a controalelor, vor fi utilizati droni si elicoptere pt a supraveghea parcurile si zona marii.

In ceea ce priveste evolutia epidemiei, conform buletinului de astazi al Protectiei Civile, scade numarul persoanelor in terapia intensiva, creste acela al persoanelor vindecate, in timp ce numarul deceselor de astazi e la fel de mare ca in zilele trecute (619).

Un Paste Fericit acasa tuturor catolicilor!


#coronavirusItalia #covid19Italia #stamacasa #pastefericit #pasteAcasa

Nessun commento: