23.03.2020 Rimini - Jurnal

Dupa doua saptamani de izolare, telefonul meu, fara nici cea mai mica sensibilitate, a decis sa rada un pic de mine si mi-a trimis urmatorul mesaj:

Vrei sa faci o plimbare?
Nu ai inregistrat inca nici un pas.

mesaj subliminal 


A riscat sa-si ia zborul criminalul asta. Pai ce faci? Instigare la savarsirea unei infractiuni? In timpul epidemiei de corona virus? Ti s-a urat cu binele? 
Evident nu am primit nici un raspuns, ba mai mult, dupa un pic de timp, imi trimite un nou mesaj:

227 de pasi
Obiectivul de astazi e 6000. Sa incepem!

Cu multa grija pentru sanatatea mea, imi reaminteste ca nu am ajuns la obiectivul dorit in toata saptamana trecuta.
Te cred si eu. Sunt inchisa in casa, lucrez la computer, uneori gatesc, iau cate o gura de aer pe terasa, dau de mancare la pisici. Unde vrei sa fac 6000 de pasi pe zi? De cate ori ar trebui sa fac traseul birou - bucatarie - baie - terasa - living- birou - dormitor ca sa ajung la obiectivul de pasi?

Eu vreau un mesaj de tipul: bravo, ai ajuns la "n" zile de stat in casa. Continua asa! (sa speram nu prea mult).

O raza de soare pentru multi dintre noi in aceste zile dificile este religia. Admir si am mare stima pentru persoanele care cred cu adevarat, de orice credinta: crestini, musulmani, budisti, evrei, sintoisti, hinduisti, etc. 
Dar iata ca uneori se creaza situatii hazlii. O batranica din Spania s-a ruga ani de zile in fata unei icoane care, conform spuselor sale, il reprezenta pe Sfantul Antoniu.
Iata icoana in cauza:

Sant'Antonio, in realitate Ewan McGregor in rolul lui Obi-Wan Kenobi

Era o imagine pe care a pierdut-o unul dintre nepotii sai, fan Star Wars. 

Perioada de izolare acasa a ajuns la ziua numarul 15...
Cine stie cat va dura? Din fericire s-a micsorat atat numarul celor contagiati aici, in Italia cat si a celor decedati. Sper sa fie un inceput bun.

Ce o sa fac maine? O sa stau acasa.











2 commenti:

Unknown ha detto...

Trebuie sa avem rabdare, va trece totul

Unknown ha detto...

Brava Raluca