31.03.2020 Rimini- Jurnal

(segue versione in italiano)

Creativitate in timpul coronavirusului

Ce poti face cu o bandana, un elastic, ac si ata? O masca, evident.
Timp de lucru: 2 ore (pentru ca nu am masina de cusut si, deci, a trebuit sa cos la mana). Am avut si un mic accident la locul de munca, cu acul, evident, nu prea am talent, dar am incercat.



De ce mi-am autoprodus masca?
Nu se gasesc masti in comert, de nici un tip. Am incercat cu o esarfa, dar fara succes.
Am hotarat sa o port din respect pentru cei care lucreaza la supermarket, la piata, la brutarie.
Nu stiu daca sunt purtator asimptomatic de coronavirus, asa ca fac si eu ce pot ca sa-i protejez pe altii in cazul in care as fi. Am constatat ca daca nu port o masca lumea se uita la mine suspect.
Pentru linistea tuturor, in putinele zile in care trebuie sa ies, o sa port masca asta.




Ce ziceti? Va place?

Daca vreti sa o faceti si voi, va pun video-ul in primul comentariu.

~~~~~~~~~~~~italiano~~~~~~~~~~~~~
Creatività ai tempi del coronavirus

Cosa potresti fare con una bandana, filo e ago?
Una mascherina, certamente.
Tempo di lavoro: 2 ore (perché non possiedo una macchina da cucire e quindi ho dovuto usare le manine). Ho avuto anche un piccolo incidente sul lavoro, evidentemente non ho un grande talento, ma io ci ho provato.




Perché ho autoprodotto la mia mascherina?
Perché è un articolo che non si può reperire facilmente. Ho provato con una sciarpa, ma senza grande successo.
Ho deciso di indossarla per rispetto di coloro che lavorano al supermercato, al mercato coperto, in panetteria.


Non so se sono una portatrice asintomatica di coronavirus, quindi faccio ciò che posso per proteggere gli nel caso lo fossi.
Poi la gente ha iniziato a guardarmi con sospetto se non ho la mascherina.
Per la tranquillità di tutti in quei pochi giorni che devo uscire, indosserò questa mascherina. Non chiamatemi Miss Keta, però!

Nessun commento: