21.03.2020 Rimini -Jurnal

Ziua 13° de izolare

Imi dau seama ca o planta de mimoza nu e un bun de prima necesitate, dar e de prin 8 martie ca o tot salut intrand si iesind de la Conad (magazin alimentar). Astazi am hotarat sa-i dau o casa. Asa ca, incarcata ca un magar cu cumparaturile mele, cu planta in brate, am iesit din magazin printre privirile intrebatoare ale celor care asteptau la rand. Eu sunt asa, nu rezist in fata unei plante abandonate sau a unui animal.


Ralu si planta de mimoza, in mijlocul Bulevardului lui Augustus, Rimini 


Sambata e ultima zi cand magazinele alimentare sunt deschise, de maine si in urmatoarele duminici o sa fie TOTUL inchis, in afara farmaciilor. Mai bine asa, cei care lucreaza in acest sector au dreptul sa se odihneasca un pic.


Vestea proasta e ca astazi s-a decis inchiderea pietelor de legume si fructe. Multi agricultori lucreaza pentru a-si vinde produsele la piata. E vorba de mici societati agricole legate de teritoriul nostru, care au semanat si plantat. Ma intreb ce vor face cu recolta. Unii s-au organizat deja si furnizeaza produsele la domiciliu, probabil si ceilalti vor urma exemplul lor. Sper din tot sufletul sa reuseasca, pentru binele tuturor.


Am si noutati bune. La Rimini a luat nastere un serviciu de "Pet Emergency" pentru a ajuta animalele (caini si pisici) oamenilor strazii (hrana si veterinar) si ale persoanelor singure care trebuie sa stea in carantina (deci nu pot iesi deloc din casa, pentru nici un motiv).


Situatia e inca grava, si ma opresc aici. Nu avem alta solutie decat sa stam acasa.

Selfie ca sa vedeti ca sunt bine, sanatoasa

Nessun commento: