26.03.2020 Rimini - Jurnal

Acum cateva zile, sora mea Bebi (in documente: Liana) imi trimite o poza cu fiul ei (adica nepotul meu) purtand o masca hazlie de tot. La inceput nu am inteles ce fel de produs era. Credeam ca paranoia lor din cauza virusului a ajuns la un nivel inalt, ca exagereaza, ca rad de mine (ce intuitie am!).

Mihnea cu masca de snorkeling



Astazi citesc un articol: Decathlon Italia doneaza 10.000 de masti de snorkeling Easybreath spitalelor pentru a fi trasformate in respiratoare. Prototipul de respirator realizat dintr-o masca de snorkeling a fost testat, iar brevetul a fost pus la dispozitia spitalelor aflate in aceste momente in criza de respiratoare pentru bolnavii de covid 19.

Masca Easybreath, Decathlon

Ca sa vezi intamplare...


Astazi nou record personal: in timp de 1h13' de convorbire telefonica am parcurs 3,3km pe traseul: sufragerie - coridor - dormitor - camera lui Anakin/sala de sport - coridor - bucatarie - sufragerie. Francesco s-a inchis in birou, cred ca incepe sa-i fie frica de mine.

In fiecare zi iese o noua Declaratie pe proprie raspundere pt a putea iesi din casa. La sfarsitul epidemiei o sa am o colectie intreaga.

Situatia coronavirus este inca critica in Italia.
E timp urat, ploua si e frig. Oricum trebuie sa stam acasa.


#coronavirusItalia #covid19Italia #totulvafibine #stamacasa

Nessun commento: