19.03.2020, Rimini - Jurnal

Buletinul de razboi #coronavirus e tragic.

Astazi numarul total al deceselor de coronovirus in Italia de la inceputul epidemiei (3.405) l-a depasit pe cel din China (3.245). Numarul celor contagiati in total: 41.035.
Nu stiu ce sa mai spun, mi se pare atat de absurd totul, uneori am impresia ca traiesc intr-un film prost al carui sfarsit, de data asta, nu reusesc sa-l intuiesc. Imi doresc sa apara vreun super-erou, dar imi dau seama ca ii avem deja aici si lupta sa salveze vieti. Din pacate sunt mult mai vulnerabili decat speram, unii medici si infermieri din Italia au inceput sa se imbolnaveasca de #covid19. In plus, se pare ca spitalele au probleme in reperarea medicamentelor.

Scolile vor ramane inchise si dupa 3 aprilie, nu se stie cand isi vor prelua activitatea normala. Pana acum in Italia sunt 300 de copii infectati de #coronavirus, nici unul in stare grava.

Parcurile si gradinile publice la Rimini au fost inchise definitiv pentru a se evita intalnirea intre persoane. La fel si plaja si portul. E permisa activitatea sportiva doar in jurul propriei locuinte, ca si plimbarea cainilor. Oricum, trebuie sa iesim cat mai putin din case. E mesajul pe care o masina a fortelor de ordine ni-l repeta neintrerupt. Oricum, cred ca e nevoie de masuri si mai drastice.

Eram indecisa in a posta sau nu fotografia de mai jos cu camioanele armatei la Bergamo. Dar asta e adevarul. Nu duc soldati sau armament. Sunt pline de sicrie, in cimitirul de acolo nu mai au unde sa-i ingroape iar crematoriul nu face fata cerintelor. Scuzati-ma daca v-am socat.


Bergamo
Ca sa ma iertati, o sa pun si o poza pe care am facut-o ieri cu ocazia "evadarii" mele pt a cumpara alimente. E in centrul istoric al orasului Rimini.

Rimini, Piazza Tre martiri


Stati acasa!

#coronavirusItalia #covid19Italia #osafiebine #pandemia #staiacasa

Nessun commento: